Toerisme & recreatie

Toerisme & recreatie

Kwaliteitsmanagement in de toerisme- en recreatiebranche is in opmars. Een logische ontwikkeling. Door een kwaliteitsmanagementsystemen te implementeren krijgen organisaties in deze sector niet alleen beter grip op hun managementprocessen, ook de klanttevredenheid krijgt daarmee een belangrijke impuls.

En juist de tevredenheid van de klant is met name in de toeristische en recreatieve dienstverlening van zeer grote invloed op herhalingsbezoek, de keuze van transport, accommodatie, recreatievorm en op de mond tot mond reclame.

Kiwa ondersteunt VVV`s, hotels, busoperators, taxibedrijven, maar ook de ANWB met certificatiediensten op verschillende vlakken. Zowel bij het opzetten en onderhouden van uw kwaliteitsmanangementsysteem, als bij het voortdurend verbeteren ervan kunt u op onze expertise rekenen. Daarnaast ondersteunen we zwembaden, beurzen, sauna´s, attractieparken en alle andere denkbare openbare gelegenheden met onze diensten op het gebied van legionellapreventie, voedselveiligheid, ontwikkeling van personeel, bedrijfshulpverlening en arbo- en milieumanagement.